Thursday, June 13, 2013

Ramadhan bakal kembali...yeay!

assalamualaikum...hai reader's yang selalu baca blog ira... terima kasih sangat2..dah lama x menaip ni... malah tak sempat nk update apa2 kat blog.. blog ira pun macam tunggang langgang sekarang macam kena serang tornado jek... sori la.. lom sempat nk susun atur.. tgh2 susun atur selalu jek hang la tersekat la...internet jd slow... hehehe... tp InsyaAllah wajah blog ni bakal ceria kembali seperti biasa...

ye nk bagi tau korang semua Ramadhan bakal tiba dan kembali menguji kesabaran kita... sebagai hamba Allah swt korang semua dah ganti puasa-puasa yng korng tinggal...cepat2 tau ganti..sekarang pun dh masuk Sya'aban... xlama lagi dh nak hbs.. ira dh tak banyk dh.. ada beberapa hari lagi nk habiskn puasa yg ditinggalkan masa pntang aritu... mesti sekarang ni semua org pon sibuk mencari baju raya..i mean kain utk dibuat baju raya dan tgh cari2 tukang jahitnya... hmmm... ira pun sama tp Alhamdulillah sbb tahun ni ira berusaha menjahit sendiri baju raya..ni pun cuba sedikit demi sedikit.. semoga membuahkan hasil yang memberangsangkan... xde la bju senget ke apa kan.. hahahaa..tp ira harap..dikesibukan kita duk pk pasal baju raya kita x lupa tentang ramadhan yang memberi rahmat yang banyk buat kita..tahun lepas ira xsempat nk solat tarawih pun.. jd tahun ni mengharapkan ira dapat berusaha dengan gigih utk bertarawih...kalau kena bawak anak ngn playpan..angkut je la...sekurang-kurangnya kita dpt buat apa yg mampu dr x buat langsung kan... ira harap pun kawan2 mcm tu gak.. semoga kita mencari bnyk pahala bulan puasa nanti.. jom berlumba-lumba cari pahal ok!!!!!

get a song here now

two is better than one

adsense

Health Tip of The Day