Saturday, June 5, 2010

simple relative wedding...


5th june 2010...hari bahagia buat merpati sejoli...hiba n sayu biler aku dgr sedara aku nye pesanan n amanat yg pnting buat menantu n anak nye...hmmmm....sgt gembira melihat pasangan biler kedua2 mereka merupakan saudara sbnrnya..hihihiihii...inilah di katakan jodoh...Allah dah tentukan jodoh nye b'sama saudara aka anak sepupu kepada pengantin perempuan sendiri...

tp segan pon ade..sbb aku ni x biasa sgt ngn family mereka...mcm p'talian p'saudaraan tu dh agak jauh skit...skit lah kan..hehehehe....tp nie jelah yg aku ada nk isi masa t'luang aku dr aku b'sedih xtentu pasal..hahahha...

so enjoy ler picture kat bwh nie yek...

No comments:

get a song here now

two is better than one

adsense

Health Tip of The Day