Wednesday, November 10, 2010

=D

tinggal lagi 2 hari para pelajar UKM akan menghabiskan masa di kolej masing2 termasuk aku... tp aku balik lambat sikit...sebab barang-barang yang tahap satu treller ni blom lagi aku kemas....ishhhh...mana nk menaip mana nak kemas...mana nak jadi driver angkut barang...huaaaaaa!!!! T_T hati aku dah meraung2 meminta pertolongan... terutama untuk tesis aku yang satu tu...

dalam hati ni hanya Allah je yang tau betapa takut aku nk berdepan ngn prof OAK nnti...tp pada masa yang sama aku harus memberanikan diri untuk memperjuangkan tajuk yang aku tukar tu nnti... huhuhuhu... ya Allah moga Engkau permudahkan perjalanan hidup aku, tesis ku, pencarian kerjaya ku...permurahkan lah rezeki ku...amin....

ley x aku wat ayat mcm ni kat prof aku nnti :  prof..prof...boley la prof saya grad guna tajuk tesis ni...saya nk konvo..nk keja nk kawen...eh bukan2 nk kawen pastu keja hehehehe (gediks sudah)....huhuhuhu...kalo xgrad nnti bapak saya x kasik saya kawen...amacam....uwaaaaaaa!!!!!

kolej pon makin sunyi....sebab dh ramai dah balik kampung masing2... wah sownok nyer...aku pon xsabar nk balik kampung beraya pastu datang ke UKM untuk latihan taming sari... ari ni penat berjalan2 kat GM plaza ngn MINES cari barang n beli kain untuk majlis pertunangan... uwaaaa...melayang lagi duit...tp seb baik bank papa ada hahhaha....hehehehe..kiranye duit aku bakal diganti semula...kikikikiki... yuran rm 900...mmm nnti aku bayar ek...bapak ku lom masukkan duit lagi ar...sowie ye kolej...lmbt bayor...mahal sangat herga nye kolej kamu ni...hehehehe...

pasni wanna say gudbye kat UKM.... UKM pon msti jemu dh nengok aku je ari2....ishhh2...

1 comment:

Anonymous said...

mmg terharu tul dgr ayat2 yang ko bgtau prof...nanti prof suh ko kawin ngan anak die je..hahaha...

nazmi zaim

get a song here now

two is better than one

adsense

Health Tip of The Day