Wednesday, November 24, 2010

petang yang penat....

cepat betul masa berlalu..tup..tup...dh petang...dh nk maghrib dh...tp chapter 2 lom ciap2 lg...aih.... tension dh ni..mata aku pon dh naik senak dh....otak xyah cakap la...dh haru biru...penat pk sentences yg sesuai... dh jd pen translate yg berjaya dh nie...

tp InsyaAllah...smua pasti ada hikmahnye kan..aku yakin malam ni aku dpt siapkn tesis ni...dh xbanyak tp nk membaca n membuat pengolahan semula amat la naik pening...hehehee...tp akan aku berusaha utk siapkan... berkat doa dari semua pasti aku ley buat...bahu pon dh rasa nk tercabut sbb asyik duk menaip jek...sgt penat..kalo la ada org ley urut kan wah sgt sownok...tetiba jek buat aku t'ingat kat silat.... msti tension aku sakit2 bdn ilang bila aku bersilat... ni yg susah ni kalo dh jd anak seni...hahahaha....

mengharapkan smua org memahami situasi aku sekarang... bukan tu jek...aku mengharapkan masa xmencemburui aku utk jmper prof...prof lak yg sgt bz ngn keja2 kat opis mmg susah la kan... bila aku pk2 balik..susah jugak la jd lecturer ni..nmpk je mcm senang..tp susah mcm ape jek...ishh..ishhh..ishh... dgn keadaan aku skng yg duk bertungkus lumus nk menyiapkan tesis masih lagi berangan nk smbung phd lak.... heehehhee... tp kalo boley nk rehat dulu la...dh puas rehat baru sambung study lg..kikikikiki...wah....sownok nyer.....

No comments:

get a song here now

two is better than one

adsense

Health Tip of The Day