Thursday, November 25, 2010

hari-hariku bersama eshan

salam smua...dh berhari duk memerah otak untuk tesis aku tu...skang ni baru ada benda nk citer..bnyk benda nk diceritakn tp yg patut aku simpan aku simpan je la ek...hehehe

dah 4 hari aku duk kat umah kak nurul ni...tesis masih lagi berjalan...cian gak kat kak nurul... saper2 yang dah ada anak n family pasti dapat rasa apa yang kak nurul rasa...pompuan je kot yang ley rasa perasaan tu..sbb kalo org laki anak bini ley je letak tepi kalo bz..hahahha..betul ke...??? mmmm..segelintir kot ek...sorry..sorry...

yang aku nak citer ni pasal budak kecik si eshan anak kak nurul ni...dh 4 ari jadi nanny sementara...xde nanny mana pon..tolong2 je... hari pertama die tgk aku..macam die nampak hantu jek..xmo langsung ngn aku..takut... menangis macam aku pukul jek...ishhh kamu ni eshan.... mentang2 aku dh lama xdatang terus die luper aku...hukhukhukhuk...xbaek tau... aku nak dukung xmo...nk men ngn die pon xmo... tp bgs nye aku ada kat sini hanya aku je yg boley larang die daripada menyentuh pelbagai barang2 kat umah ni..hahahaha... kalo mak die ngn nenek die larang die wat xtau jek...hahahaa...ishhh nakal nye kamu ni..smua bnda die nk try..agaknye nk jd super einstein kot..nk cek sana sini pastu reka mcm2..heehhee..bgs2...

hari ke 2, masih lg die takut ngn aku...tp kurang skit la takut die ngn aku..hahahhaa.... cuma kali ni die xnangis dh...satu improvement la kan...dh mula ingat aku...kakakaa....apa la bdk kecik ni..auntie yg comel ni kamu takut lak...heehhee... tp die mula nk men ngn aku..skit2...sbb aku slalu duk usik die..hehehe...

hari ke 3- dh suka aku...dh mula nk dukung ngn aku...men2 ngn aku...kamu ni manja kamu tau x...kalo kamu ada adik nnti xtau la auntie... asyik nk disayang2...cian mama kamu nk wat keja tau...ehehehe..seb baik auntie dh ley men ngn kamu... kalo x susah la mama kamu nk menaip... tp sownok nye bila aku wat geli kat die die punye gelak bukan maen lg...hahhaaahaha... yang xtahan siap ajak aku maen2 ngn die dah...siap tarik tgn aku suh wat itu ini..hehehee

hari ke 4-kami sgt sibuk duk menaip tesis...tp masih lg ley maen2 ngn bdk tecit ni...nie aksi2 die...suka sgt sepahkan rumah ishhh cian nenek ngn mama kamu tu eshan...len kali jgn wat lagi tau...conteng umah toksah cakap la..hbs da dinding2 kat bilik mak die tu diconteng nye..haahaha.... msti bapaknye terkejut tgk nnti..eheheheh....eshan tulis kat buku je tau...nnti mntak mama beli buku tulis...kasi conteng pastu koyak..hihihiiiihi...lihatlah aksi die....











kalo korang tgk bdk ni mmg suka sgt tgk kartoon nie..smpi aku pon dh slalu tgk aku pon layan citer ni..hahahaha..pastu bantal bucuk die tu mmg xley tnggal...tanda kat dahi die tu die wat sendiri...die p garu hbs muka die dh jd gitu..ishhhh...eshan nie...

2 comments:

Yunne Osman said...

mujur la ada ira, kalu x tatau la mcm mana akak nak buat thesis dgn nak tgk budak ni. gi amik ubat sham aritu pun mungkin x dapek. thanks ira! =)

ShaHiRah HayAti said...

hahaha...xde apa la...skit je...welcome2..

get a song here now

two is better than one

adsense

Health Tip of The Day