Monday, April 18, 2011

kerisauan

dah lama rasanya aku x buat sesi luahan hati kat blog nie... alahai..kalo la internet ada kat umah agaknye sesi luahan hati ni tiap minit ngn tiap2 ari pun ada...hahaha... tp apa yg merunsingkan aku sekarang...umah yg masih blm siap...sepatutnya sekarang dh berbumbung tp...baru rangkanye aja yg ada... huhuhu...sedih btl... kerisauan ini bertambah-tambah lg dgn persiapan aku yg entah kemana nie...p kiri pon salah p kanan pon salah.... sentuh sana sikit sentuh sini sikit...naik pening aku ari ni... kadang2 aku nk je bgtau kat pakcik2 tukang tu buat cpt2...huhuhuhu... kasik tambah org...dgn bilngn worker yg hnya 5 org setiap hari mcmana nk siap...atleast biar la ada yg buat kat dpn gak..nie smua kat blakang kat dpn mmg tertangguh terus...harap masa kenduri nnti semua nye siap dan kelihatan cntik dan kemas... susah gak biler pk hal2 kawen nie...wpon dlm islam menyatakan kawen tu mudah dan x menyusahkan tp bnda2 yg bab kenduri ni agak susah n remeh skit..terutama bila nk wat kenduri besar2 nie... memerlukan tenaga kerja yg amat ramai..bahan2 yang sgt bnyk..mngkin ada org ckp naper x guna catering je..tp bile memikirkan family kami yg sangatlah besar dengan sedara mara yg sangat ramai...aku rasa sependapat ngn mama n papa aku... xsesuai... kawan2 pon dh ramai...tp kwn bapak ngn mak aku...cuma aku harap kwn2 aku smua dpt dtg kat umah aku... huhuhuhu.... biler lg nk mai besut kan...dtg tau.... kerisauan ni makin berpanjangan la jwbnye sehingga majlis tu berlangsung... bnyk lg bnda2 yg aku nk uruskan...harap semua berjalan lancar...doakan ye kawan2...

2 comments:

Yunne Osman said...

inshaAllah siap latu nanti. wah bestnya ira dah nak kawen. cepat je kan masa berlalu dah nak bulan 5 dah ni

hana_aniz said...

insyaAllah.. moga semua dipermudahkan sebelum tarikhnya. :)

get a song here now

two is better than one

adsense

Health Tip of The Day