Wednesday, June 15, 2011

DEBARAN

hari semakin hampir...debaran semakin terasa... tp umah masih x siap lg... semuanye tinggal finishing ngan electrical work.. aish..sempat ke umah ni siap nk kenduri ni... sebut pasal kenduri pon satu hal...sgt la bnyk lg bnda yg x setel..td baru je p tempah baju... hati ngan otak ni pulak asyik duk pk...btl ke aku nk kawen... tepat ke pilihan aku ni... hai... betul ke perasaan aku ni... kadang2 rasa ragu2 dgn diri sendiri... tp adakah semua org yg nk kawen mcm tu... hmmmm... kalau tidak jawab nye aku la yg problem... ye la kan...perkara kawen ni bnda besau... nmpk mcm mudah tp bnda ni akan ubah setiap perkara yg ada pada diri kita ni... kehidupan single x sama dan malah nmpk lebih mudah..sebb semua bnda blh ambil ringan jek... ni dh kawen...uwaaaaa.... mcm pelik je rupa aku rasanye biler ckp nk kawen... mcm wajah ni bertukar...hahahaha....kelakar je bunyi nye..tetiba aku bakal join group mak-mak...hahaha...tp team mak-mak ni mmg best.... betul x kaknurul...kakfarihah rindu kamu semua la... doakan yg terbaik untuk ira ye...keja pon lom dpt lg... maybe lom rezeki ira lg...kiter semua doa2 kan ek..heehhee

2 comments:

Zul said...

Do not fear to commit. Face the challenges and always look forward.

Farihah said...

InsyaAllah segala urusan akan dipermudahkan.. lebih2 lagi perkara yang baik.. masa dan waktu akan mematangkan kita.. tempuhi segala dengan kesabaran dan ketaqwaan..insyaAllah akan bahagia dunia akhirat... :)

two is better than one

adsense