Sunday, February 5, 2012

pencak silat serta ragamnya.....

aktiviti pencak silat kat UKM dh hbs dh hari ni... selama seminggu aku mengikuti perjuangan dieorg ni...smpai aku pon naik semangat gak... ye la kan...lama2 x bersilat nk jugak main skali lagi...tp seb baik baby kat dlm perut ni... kalau x...confirm...dh lama aku join...hahahha... pelbagai ragam ada kat sepanjang game tu... siap ada yang menyanyi, berjoget, menari, melompat ish... semua la ada... n suddenly aku pon terfikir... depa semua ni pakai tudung... yang mana pakai tudung la kan... x ingat ker aurat kalau dh berjoget melompat2 dgn bdk2 laki kat game tu... mmg la bg semangat kat pemain... tp mcm dh terlebih2 pulak.... aku pon x perfect sgt... tp xde la smpai nk menari2 menyanyi2...ngeeeeee.... sorak bg semnagat dh...utk game pastu dh la kan... ni kalau dh smpai terkinja2 tu mcmana pulak??? keinsafan tetiba hadir je dlm diri ni sbb tu tgn ni terus je menaip ayat2 yang mungkin pedas bg sesetengah org or yg bakal baca blog aku ni... mungkin ini lah salah satu tanda dunia ni nk kiamat...dan salah satu cara syaitan menghasut manusia secara perlahan untuk lupa pada Allah swt.... jadi mari lah kiter semua bersama-sama mengingati yang esa disamping bersukan dgn cara yang sihat.... ok!!!!!!!

No comments:

two is better than one

adsense