Saturday, April 24, 2010

Malasnye.....

Assalamualaikum...

mungkin kengkawan yg melawat blog ini akan merasa agak sedikit bowsah...sorry yek..saya budak baru belajar..hihihiihii..anyway..my blog will updated time by time..need to learn more about to be a blogger..but it was so interesting..hihihhi..syuuukeerr..sgt2..

ari nie sgt lah malas utk menstudykan diri..owhh..en. MALAS...boleh kah ko p main jauh2..jgn dekat ngn aku...mana lah en. RAJIN lom sampai2 lg nie...biler nk hbs nie...td baru je hbskan chapter 12, 4 more chapter left to read....SETAN yg sgt b'tanduk tajam...ko jgnlah hasut aku nk TIDO jek...kalo nk p cari org laen..mcm dh xde keje laen je...duk cucuk2 aku suh tido biler aku boleh hbs...mmg jahat sungguh engko nie...Arggghhhh!!!!..geram betol biler aku duk asyik tido je manjang..biler mau hbs satu kitab yg tebal nie..sob..sob..sob...

No comments:

two is better than one

adsense