Wednesday, April 21, 2010

Long Wednesday...

2nd day blogging...

reading Intelligent Transport System (ITS) for Final...but still more n more to read... one day left to finish everything.. thanks to Kak NURUL for coming...study together2...hihii...=p at least one calculation done...and the important is.... WE JUST REALISE HOW EASY TO CALCULATE FOR CYCLE TIME AND FIND THE OFFSET TIME.... it shows our calculation for 1st assignment was wrong...hehehehe...mmg padan ngn muka dpt 85 marks jek...but...tonite we will try 2 submit back via email... hope prof terima..

Ari nie sgt2 t'kejut sbb cik TeHa bgn2 jek terus mandi..huhuhu...rupa2nya...ada tujuan..hihihihi..=D.. menemani cik NaNa ke Bangsar..buat ape??hanya mereka saje yg tau.. disebabkan ari ni aku duk sorng2 kat bilik n agak lah bowsan membaca KitAb ITS yg sememang susah nk dihabiskan...sempat aje aku amek gambar nie... baru jek beli kat TESCO Kajang sabtu lepas...keje bab menghabiskan duit nie merupakan salah satu kegemaran aku..muahaha...tp masuk akal gak lah kan biler dh berbulan aku x shoping atleast ada gak yg aku pakai yg dishoping oleh aku selain makanan2 yg menambahkan berat aku nie...


bercerita pasal berat2 nie, sempat gak lah menimbang berat ku ini...saje jek nk kepoh2..berat dh turun 2 kg..hihiihihii... dr 56kg ke 54kg..tp aku x percaya penimbang 2... sbb die tulis jek 54kg..tp kat jarum 2 49kg...hmmm..agak2 nye mana satu ler yg betoi nie...kn bgs nye kalo berat ku 49kg...


tetiba jek hari nie terasa sgt rindukan seseorg...tp DIA rindu kite ke x ntah??hmmm.... hope die sihat sejahtera n happy2 slalu...so aku yg kat sini pon kena happy2 gak...nnti smua org tanye nape lah cik IRA nie sedey2...biler aku happy2 dieorg ckp aku nie happy sgt2 lak..hmmm...susah jugak kan nk mengikut citarasa manusia yg sgt b'beza nie...sungguh unik ciptaan ALLAH SWT nie..


No comments:

two is better than one

adsense