Saturday, April 24, 2010

MoWNiNg EVerYoNe...!!!

assalamuaikum buat smua kengkawan ku..

pagi2 nie sgt2 b'semangat nk melakukan setiap tugasan..ehehehhee...kepoyoan yg sgt melampau..smpai skng aku lom wat ape2 lg...buku n kitab ajaib pon lom ku buka lg..

semalam aku sms papa kesayanganku... "pa, kakak ado pekso ari isnin ni, pagi pukol 9"... dan bapak ku jwb sms aku " ok, buat baik2 biar dapat empat"...waaaah....sgt tinggi harapan papa ku pada diri ku ini... sedey pon ade biler papa aku ckp gitu...uwaaa..uwaaa.... nie lah kalo dh jd ank bapak kan...hhehehe....

ermmm...dgn semangat yg aku ada pagi ini akn aku b'usaha...aku xboleh sia-siakan harapan dan doa org tua aku...kena capai gak hasrat org tua aku 2.. InsyaAllah..

dgn USAHA + BERKAT IBU BAPA + DOA + TAWAKAL pada ALLAH swt...pasti aku boleh dpat 4flat sem nie...AMIN...

cik teha, cik wani dan cik E...sedang b'usaha m'persiapkan diri nk b'juang esok pg..harap mlm td dieorg b'3 tu btl2 study..kot2 nye stado jek...kuikuikui...satu mlm cik teha n cik E duk bilik cik wani menstdykan diri nie..xbalik2..hmm...harap mereka b'3 b'jaya m'studykan diri....kang ade lak korean song menyelit kat celah2 study tu..terus mood study nye ilang..hahhaha....

sunyi ler pulak duk sorg kat bilik nie...b'bekalkan roti gardenia perisa jagung pagi2 nie sgt besh...ku cari roti perisa coklat dh habish ler pulak..ramai tol peminat roti nie...hmmm...roti owh roti...kamu sungguh enak..segar dan mudah utk dimakn...itu ler kata2 slogan dr gardenia..mmg mudah sbb xperlu dibuat...tp susahnye kena kuarkan duit..hehehehe...

No comments:

two is better than one

adsense