Wednesday, December 1, 2010

tesis...training...balik kampung

salam smua... 

korang mesti jemu n tensionkan tgk tajuk kat atas tu...aku ni mmg lagi tension... nak tau naper... meh sini aku citer satu2...korng baca je smpi hbs luahan hati ini...

1. tesis
setakat nie alhamdulillah...aku hmpir siapkan tesis aku..aku cuma nk edit n then antar final kat prof... yg draf ari tu xtau die baca ke x... sbb prof skng berada di bangkok melawat U kat sana... sownok ke lawat U kat sana..hanya mereka je yg tau... tp mslh bin problem skng nie... asalnye kami bertiga i mean aku, kak nurul n nazmi bakal viva(presentation) pada 14hb 12 2010..so Alhamdulillah la pada awal nye dpt gak kami hbskan sem ni n grade... namun begitu berita mengejutkan telah aku terima dr nazmi apabile die ckp PA prof aku kasik tau bhw prof telah menundakan tarikh viva kami ke 24hb 12-2010 yg mana pada semester depan...mak ai...macamana aku nk bayar yuran nie...xde scholarship prof...semua pama...pastu skng ni pama pon xley nk support dh prof...huhuhuhu...rm1635 mana nk cekau...gaji wat demo lab kat fakulti kejuruteraan pon xdpt2 lg smpi sekarang...hukhukhukhuk...dh hbs satu semester kot...uwaaaa....kami bertiga dh la m'punyai masalah kewangan yg serius...aku sgt2 berharap prof boleh pertimbangkan..korang semua doa2kan yek...kalo prof baca blog aku ni aku mmg harap sgt dgn penuh harapan setinggi gunung agar prof dpt tolong kami bertiga utk grade gak sem nie...uwaaaa....

2. training
latihan setakat nie sgt xmemuaskan...pada diri aku la..pada team mate yg laen aku xsure...sbb sekarang kami lebih mengutamakan stamina..pagi joging, ptg joging, malam pon joging n training...tp masalahnye skng nie...kami ber3 sebagai partner utk regu xdpt nk samakan gerak lagi..malah terlalu bnyk utk diperbaiki...buat faizah n ain...w/pon kiter berjauhan nnti..kiter msti berusaha..xkira la kalo kena tening kat blakang umah skali pon...ingat gerak yg pasti pastu kiter akan samakn semula geraknye ok...

3. balik kampung
yang nie sownok la aku..nak balik kmpng...ada 2 tujuan utama..kalo x aku xde nye nak balik drpd menambah berat baik aku tening smpi aku slim...hahahaa...boley ker??? mmmm... nenek aku baru je selamat menjalankan operation mata die..Alhamdulillah smuanya selamat..tp baru wat sebelah jek..sebelah lg kena wat next month lak...dan yg kedua aku nk kemas bilik n rumah n segala persediaan yang perlu dibuat utk org yang nak dtg ke rumah nie...mmg akan bz sgt2 nnti...semoga Allah mempermudahkan segala urusan kami sekeluarga...amin..

banyak betul perkara yg harus dipkkan...terutama tesis dan duit...kerja pon xde nie...mau grade sem nie gak..semoga Allah mempermudahkan segala urusan dan semoga hati prof lembut dan memberi respon yg baik terhadap situasi kami bertiga nie...korang semua doa2kan lah yek...

ok la...aku nk wat bnda len lak... lenkali aku citer pnjang berjela2 lagi ok...

No comments:

two is better than one

adsense