Saturday, December 11, 2010

kenangan...

assalamualaikum... 


maaf la dah lama aku x bercerita pnjang kat blog nie...msti peminat2 aku duk t'nanti2 kan apa citer aku skang...wakakakaa.. peminat la sangat..mcm aku nie famous sgt..ahhahaa... ok2 straight to the story la ek...
masa aku balik kampung ari tu..balik kemas smua brg2 aku yg dlm beg n kotak masuk almari yg dah sarat yg baju2 aku yg mana mcm dh xmuat n kena beli almari laen je tu..tup2 t'jumpe la kenangan2 silam..yang mana kenangan tu aku suka...hhehee... tgk gmbar nnti ek.. 


nak dijadikan citer aku suka kad2 yg ada org nie kasik...saper...ha... tu rahsia...citer lama kan...tp apa aku nk citer kat sini die sgt kreatif.. mmg kreatif.. xtau nk ckp mana tp aku sgt suka la kad tu...design nyer...hehee..ngn ucapan tu skali...kakakaa.... tp masa tu xsilap aku..kengkawan aku pon suka ngn kad die..kreatif sgt..kalo x kreatif xkn la ley buat kad sekemas n cantik tu kan...heeheheh..anyway dalam kemas2 tu..kad dlm kad tu jmper lak duit rm5 dua keping...alhamdulillah...rezeki..hahaha...seb baik xbuang..hahahaha...



No comments:

two is better than one

adsense