Sunday, December 26, 2010

need a break...

it's been few day i got less sleep.. i really2 need a break....


semalam 1st time aku betul2 muntah kerana tesis.. sgt x selesa...habis kuar donat2 aku...uwaaaa!!! tp dalam aku duk rasa mual kekenyangan ngn tesis tu, ley gak aku t'pk pasal mati...smpai dlm solat pon t'ngiang2...haih.. ye la..kite ni dipinjamkan sementara je kat dunia nie...tp aku mntak sgt agar dipnjngkan lg umur aku..kalo btl nk mati pun biar la mama ada kat sebelah... xmau mati sengsorg kat umah pakcik..kalo mati skng saper nk amek adik aku balik keja... mmmm... tu yg aku leh t'pk...n time tu gak aku t'pk..kalo aku mati sorg2 kat umah tu... saper la nk siapkan tesis tu..pastu saper nk antar tesis aku kat prof... alahai... tp selepas aku mkn nasik ngn tomyam...rasa lega la skit..pastu baru rasa boleh tido... 


best kan kalo dpt bercuti... teringin nak ke cameron highland...makn strawberi puas2... teringin nk ke pantai... (tp skng x sesuai sbb ombak tinggi air pon coklat mcm teh tarik) teringin nk mandi sungai...wah..syok nyer... n paling aku teringin...mandi hujan...main air banjir..best giler kot...wpon aku xpndai berenang..tp itu la yg plg aku suka...haahhahaa...


rehat kan otak...rehat kan badan...hirup udara segar....wah...rasa mcm joging pagi2 yg time matahari lom naik tu...owh..syok nyer.... kalo kat Malaysia ni ada pokok bunga sakura kan best...jalan2 kat pedestrian street yang dipenuhi ngn pokok bunga sakura..bayangkan kiter jalan kat bawah pokok yang dipenuhi dgn bunga sakura yg sagt cantik tu...wah...nyaman nyer....boley hari2 tenung kat bunga tu...wah sweet nye... 


mmg otak aku tgh pk nk rehat jek...huhuhuhu...rest..rest...rest...tening silat pon blm p lagi...
kepada ahli pencak dan abg man..mohon maaf tak dapat menghadiri sesi latihan buat masa ini..kerana masih menyelesaikan tesis...insyaAllah..akan mencari ruang n waktu utk menghadiri sesi latihan...insyaAllah...

No comments:

two is better than one

adsense