Tuesday, September 21, 2010

hari esok..esok..dan esok...

ari ni 20hb...esok dah 21hb dh...esok adik aku sorang lagi akan fly ke moscow lak...sorang lagi gedik nak jadi doktor...hehehe...xper2..lenkali rezeki aku lak fly duk jauh2...muaahhahhaa... dan esok juga la operation mata nenek bakal berjalan...huhuhuhu..sedey xdpt nk antar nenek...tp semoga semua nye selamat... amin... doaku jua buat adik aku yang bakal berangkat ke moscow semoga selamat tiba ke destinasi dan belajar rajin2..InsyaAllah ko mesti balik 6 thn lagi dgn segulung ijazah yang membanggakan...hehhee..thn dpn kamu balik la...boleh raya sama2 lagi..

hari esok juga la aku duk plan mcm2 keja utk dibuat dan disiapkan...hurmmm... ingtkan nk ke fakulti ari ni..tp duk download antivirus ni berjam la pulak..so aku m'batalkan niat aku nk ke fakulti..kak pina..kak ila..sorry x dpt saya mkn kueh raya kamu itu..hukhukhuk... one by one kena siapkan then baru lega hati nie...ngn keta aku kat bentong haih!! macamana aku nk bergerak keluar ni...pk nk ke jupem tp kena tnggu keta ku siap dulu...ari minggu ni lak ada game lak... pastu next week dh interbiu lak..huhuhuhu...mcm2 dlm kepala..kadang2 rasa serabut gak..mcm org xpernah kerja lak aku nie..hehehe...mcm xpernah sesibuk ni...mmm... mr.Malas ni sungguh kuat menghasut aku.. mr.Library pls...jemput2 la aku beraya disana..atleast aku boleh memfokuskan diri ini..hukhukhuk...

No comments:

two is better than one

adsense