Wednesday, September 29, 2010

tahniah!!

tahniah buat semua pemenang sukem baru2 ni..dan tahniah jua buat diri aku..sbb aku dh cuba buat yg terbaik wpon sbnrnye aku xbg 100% kekuatan n cara permainan aku pon nmpk mcm mengarut jek..mmmm tp lom tgk lagi video game aku tu..hahhahaa... hurmm..mngkin sbb lawan perempuan...tp x per la..aku pon nk amek pengalaman...hehehe =)


tp pemain2 yg lawan aku tu mmg hebat dan sangat hebat..aku betul2 kagum ngn dieorg smua...berani...aku ni berani x bertempat....hahahah...tp alhamdulillah..dpt gak pingt perak...1st time main tu..hehehe... 1st time main ngn Niza....muka die agak la garang..aku pon cuak... mmg ganas la...die tendng mmg kuat...hmm..bdk niza ni kiranye b'skill la...aku je yg ntah kemana skill..hahaha..biasa la dh tua... tabik kat niza sbb sudi sepak akak..hahahha... tp kalo sepak smpi ada rasa sakit baru best kot...uwaaaa...mcm diminta jek...eh xmo..xmo... 
tp best dpt main ngn kamu niza...cuma akak je rasa x puas hati sbb akak rasa mcm akak x buat betul2...haih...tp xper len kali kiter men lagi ek..n pasni akak pon xnk teragak2 dh..kalo nk main akak nk main betul2...tendang betul2...ari tu ntah ape akak buat pon xtau...mengarut smua nyer..hukhukhukhuk

4 comments:

hana_aniz said...

huhu.. mai dgn kak ira pn best. cuak kot. xpe2, kak ira main la taming sari nnt! =)

ShaHiRah HayAti said...

opppsss...taming sari ka...hukhukhuk..lg naik darah aku nnti..b'debar2..hahha...nk tening ngn kamu lg la niza..nnti kiter men kat padang ek..hehehe

Hans asaktor said...

niza mmg terer...
sy je yg kena belasah...
wakaka~~~ sume video n gambar dh ada kt sy...

ShaHiRah HayAti said...

paan akak mau video2 tu..hukhukhuk..mesti sgt lawak giler...

get a song here now

two is better than one

adsense

Health Tip of The Day