Wednesday, September 22, 2010

sokong saya ok...

dear frienzs...

ari sabtu ni bermula la satu pengalaman baru dlm idup aku sebelum aku menghabiskan zaman kehidupan pelajar nie...ehehhee...dulu2 takot nk try..tp kali ni dgn semangat waja n kesukanan..aku memberanikan diri aku utk mencuba...mencuba silat olah raga... minggu ni, tiap2 ari tening..dan disetiap ari juga la luka situ lebam sini..hai tu la..gedik lagi nk bersilat..ahahahha... cuak ni mmg cuak... risau apa yg aku akan wat kat dalam gelanggang tu nnti...hukhukhuk...korang bg support kat aku ek...doakan aku semoga xde apa2 kecederaan n dipermudhkan permainan aku..hehehe..moga2 aku berjaya la kan...berjaya mengawal permainan dn idea dtg mencurah2 nk lawan...ehehhe...amin....

3 comments:

hana_aniz said...

hahahha. gud luck kak irah! main kelas apa? B ye??

t-ha said...

kak ira, gdluck! chayok2!!

ShaHiRah HayAti said...

aniz: a'ah class B..sgt cuak ni...hehehe
anyway...gud luck utk kamu juga...

teha: thank u...doa2kan moga akak berjaya..heehheh

get a song here now

two is better than one

adsense

Health Tip of The Day