Thursday, May 6, 2010

Arghhh!!!!!! benci kamu!!!!!

nape lah ko asyik kacau aku jek..mcm xde pompuan laen je nk tepon...mcm xde bdk pompuan laen kat dlm kelas 2...dh ler ckp pon tonggang terbalik lepas tu ckp kite lak xreti bahasa...ko tu yg tak paham...nk buat2 paham konon....

nak pegi genting ape kes bgtau aku...ko punyer pasal lah...peduli aku ngn ko nak pegi b'jalan...ingat aku nie senang nk b'gaul ko senang lah nak bak aku kemana2..ingat aku nie pemandu pelancong aper...menyampah..sgt2 menyampah...hangin satu bdn kot...xreti bahasa ker aku x suka ko...kang ckp terang2 ko lak kecik ati...tp mmg ko xreti bahasa pon kan...setakat nasi goreng ayam je ko tau....

semalam tepon ari tepon esok kot2 tepon lg tuh...huh!!!!...arghhhh!!!!!...kenapalah aku ditakdirkan sekelas dgn nya...owhhhhh tidakkk....lu ingat aku suka sgtlah kat lu...lu banyak duit kiranya aku leh suka kat lu ar...ceh...lu ingt wa nie saper??lu pk lah sendiri...sedar skit asal usul lu tuh...nk cari bini cari pompuan tolong ar jgn cari org m'sia...ingat org m'sia suka sgt ker nk kawen ngn korang..kalo hensem giler speaking pon bgs xpelah jugak..nie dh ler muka seposen lps 2 speaking mmg duk putar belit..aku dh bg jwpn dgn b'titik noktah boleh pulak die tanye 'so????'....itu dh explain...

tp yg paling aku geram lu peduli ape wa nk balik biler...siap tanya tarikh aku nk blk biler lak..ada aku naik kete ko ker??xpakai duit minyak ko kot...plg b'mslh...tanya benda sama 2,3,4 kali tiap2 kali tepon lak tu...aku ada hutang ngn ko ker smpi ko tanya aku nk blk biler...hutang nyawa pon xde ko tau...hangin aku...geram!!!!!nie kira aku stakat kawan jek....kalo jd awek ko mmg aku cabut lari ler jwbnye...banyak cantik muka ko...ko telek dulu diri ko sblm ko kwn ngn minah2 malaysia yek...

8 comments:

srsam said...

apa cerita... geram...marah....dan tak puas hati. tenang...sabar...

Yunne Osman said...

relax ira... jgn dilayan si gila perasan tu... mmg meluat la... paling akak meluat n geram tu siap mintak kita pas jawapan kat dia masa exam... dia ingat apa? gila btol la mamat ni... x kuasa nak lyn...

ShaHiRah HayAti said...

kak nurul: memang geram hbs tau..seb baek kiter nie ada sifat sabar, ramah tamah...tp dieorg nie kalo ckp terang2 paham ke mereka2 itu...ntah2 lg dickp suluh2 lg die buat don't know jek...

farah said...

hehehe..waa....ade pak arab admire same akak 2..=) dorng mmg mcm 2,xlyn kate kite sombong, dh lyn melebih2 lak perangai dye..sengal...

ShaHiRah HayAti said...

memang sgt2 sengal pon farah...benci betol..

dila said...

eee..pak arab..takottt...bahaye diorg nih kalau dah berkenan...di ngoratnye habes2an..

ShaHiRah HayAti said...

tau xper...kiter nk duk sebelah die pon dh rasa len mcm lgkan nk rapat2..ishhhh....mmg menakotkan pon dila

Samsudin said...

kesian tok arab...

get a song here now

two is better than one

adsense

Health Tip of The Day