Sunday, August 29, 2010

bila hati dah terpaut...

salam sahur buat korang semua...tetiba je pepagi buta aku nk menaip entry ni...huh!.. aku nk tanye korang ape korang nk buat biler hati korang dh terpaut?? hurmmm... xkisah la terpaut pada apa pon... asalkan terpaut....msti korang nk kan...hahaha... nak nak dibulan ramadhan yg dah tnggal beberapa hari je lagi untuk kiter sama2 meraikan kehadiran syawal bagi menyambut kemenangan kiter dalam berpuasa dengan menahan nafsu kiter.. macam2 korang akan terpaut kan...kan..kan...

aku ni jenis yang kurang nk bershopping...tp biler aku dh start shopping fuhhh!!!... mengalahkan mak datin gak ar... skali blanja pon blh hbs beratus ringgit...tu kadang2 la untuk aku sorang jek..hehehe...tp biasanye barang2 raya utk family yang banyak... tp kiter manusia xlari dari nafsu sendiri kan... biler dh terpaut kat hati, dh berkenan..tgk yg laen pon dh ckp hodoh..hahahah... apa lagi mmg akan amek juga la kan,... jadi lenkali kiter kena terpaut kat barang2 yg mampu kiter beli sudah..kalo x banyak membazir ajek... hahaha...sambil mengingatkan diri sendiri...tp thn ni xde hati nk bershopping untuk raya...tambah lak aku x keje kan...hehehe..xper..next year lak aku shopping sakan...kikikikiki... selamat berpuasa korang...kalo terpaut kat mknan pon korang jgn la pegi bantai beli semua..ada ker org yang nk hbskan??? tepok dada tanya la diri tu... adiosss....

No comments:

get a song here now

two is better than one

adsense

Health Tip of The Day