Monday, August 16, 2010

perlu kah???

perlu kah??? perlu ka aku add balik orang yang buang aku jauh2 dari hidup dia, sedangkan aku baru ja dapat tenangkan hati, minda, jiwa raga bakul dan seangkatan dgn nya skali la kan smpi aku boleh idup gembira dan ketawa seperti sekarang... kenapa dulu tinggalkan aku jatuh terjelepok rasa macam patah semua tulang temulang aku, tinggalkan aku dengan bawak smua semangat aku, pastu tetiba muncul depan mata aku balik... xpuas lagi ka buat aku sedih...sampai bengkak2 mata aku macam kena penumbuk... xpuas lagi ka buat aku terseksa..merana...buat aku jadi separuh gila dan tetiba muka ko terpampang kat screen laptop aku ni...adoi... perlu ka ko datang balik dalam hidup aku sedang kan ko mintak supaya aku pergi jauh2..macam halau ayam...shuh!shuh!shuh!... p main jauh2..hahaha... hanya Allah jer yang tau apa yang aku rasa...hanya Dia jer yang tau tiap2 doa aku... ya..mmg aku sentiasa doakan utk kebahagian dan kejayaan hidup ko... dan ya...mmg dulu aku simpan harapan tu...smpai la smua nya hancur berkecai xleh nk gam2 nk tampal pon dh xboleh...sbb lagi aku tunggu lagi bodoh aku jadi nya... lagi aku simpan harapan tu lagi sedih aku...lagi kecewa aku..lagi aku rasa aku ni sgt2 teruk... hahaha... mcmana x rasa teruk kan kalo org tngglkan kiter tp alasan nya lngsung xleh diterima pakai... mcm xde alasan kukuh ja.. tp ko pon dh bahagia kan... dh dapat keje baru..dh berjaya kot sekarang..Alhamdulillah...syukur.. aku bangga sbb ko berjaya kan.. plg kurang doa2 aku utk ko Allah makbulkan juga..amin... aku sedar aku ni bnyk kekurangan pon...jd aku anggap mmg aku xlayak utk ko kan... saper la aku jika nk dibandingkan dgn si dia ek..hahaha...

skang ni aku dh idup gembira...dgn family, kawan2 dan mereka smua sentiasa bg semangat kat aku...jadi aku dh x ber air mata lg..hahaha... dulu nk tdo, nk solat, kadang2 dalam solat pon ko muncul smpai aku rasa idup aku dh x tenang...dh musnah.. smpi aku xdapat nk rasa apa yang ada dalam hati aku... mengalah mungkin itu yg terbaik utk aku...dan aku nk mengalah dari mengejar impian aku yg dulu yang entah kemana dh ilang... aku x nk cari impian yg dh tngglkan aku..so aku kena bina impian yg baru...

kalo ko baca entry ni..aku mntak maaf la kan..kot2 ko masih rasa benci kat aku..dan aku harap aku x dibenci..sebab aku xsuka org benci aku..kalo aku wat salah bgtau..InsyaAllah aku betulkan...sbb aku ni manusia biasa yg mmg sentiasa akan buat kesilapan..tambah lak aku ni insan yang lemah..pasti la setan2 ngn iblis2 suka nk menghasut kan... semoga Allah sentiasa lindungi aku, family aku, family2 yg aku sayang, kawan2 aku dari hasutan setan dan iblis dan lindungi kami smua dari kesesatan dan api neraka...amin...

1 comment:

Yunne Osman said...

jawapan mukatamad dari kak nurul: tak perlu add balik. tamat sudah. move on ira. you can and already did it!

two is better than one

adsense