Wednesday, August 25, 2010

jahit manik..

salam semua..
ni nak tanyer..baju raya korang semua dh siap ker?? hehehe... msti korng beli yang siap kat kedai xpon korang dh tempah awal2 kan...

baju raya pertama untuk adik2 aku tu aku dh siap jahit..tp suram la...sebab plain je kan.. so skang nie aku nk jahit manik kat baju tu..hahaha..pandai ke aku?? hentam saja la labu... pandai x pandai pon asalkan baju tu jd cantik dh la kan... ahahha... semalam dh beli manik tp biler balik bilik baru aku perasan ada lagi manik yang x cukup..so xleh la aku nk jahit lagi..heeehhhehe... nnti biler aku dah beli manik yg cukup akan ku jahit manik2 itu...nnti aku letak gambar manik yang aku jahit ok... nnti korang komen ttg jahitan manik aku yek..harap2 menjadi la..hehehe

No comments:

get a song here now

two is better than one

adsense

Health Tip of The Day