Saturday, August 21, 2010

Motivasi di pagi hari!

yesszzzzz!!! pagi ni aku dapat gak bgn awal sahur..sahur..sahur..hehehehe... sahur laksa penang dipagi hari..ape lagi cakit peyut la...haahha...tp dh teringin punyer pasal aku blasah jek...seh baik ade rice cooker so boleh la hangatkan laksa 2...

ya ape kaitan la citer kat atas tu ngn topic aku ni..hehehe....disebabkan aku lom tdo lg pas sahur-subuh ari ni..sebab dh pekena nescafe gak sahur td..jd dgn semangat waja nye aku memotivasikan diri aku dalam sambil2 duk membaca n cari ayat yang sesuai untuk tesis aku di pagi hari ni....
korang nk tengok x aper yang aku tulis???..hihhihi...tarraaaa!!!! nengok la...

nah amek ko..besar2 aku letak..kalo korang xleh baca lagi xtau la kan...

tetiba je semangat ni datang...tapi sekurang-kurangnye shahirah hayati corner terisi jua dgn semangat aku di pagi hari...hahahaha...buat kengkawan semua kiter mesti bersemangat sentiasa..baru kiter leh wat keje..asyik xde mood jek biler mau jadi org yg berjaya ni..hahaha...mcm la aku ni elok sangat..kahkahkah...
anyway enjoy lak ayat2 aku utk diri aku sendiri kat bawah nie...(saje jek nk tunjuk...jd aku akn pastikan aku tunaikan~~~ eiiiii...malu la pulak..korang jgn gelakkan aku tau)



kalo ayat2 tu xbetol aku je yg paham ok..kehkehkeh..sbnrnye aku takut utk game tu...harap aku dapat jd pesilat yg baik...ehehheehe

No comments:

two is better than one

adsense