Tuesday, August 17, 2010

hujan rahmat di bulan puasa...

balik UKM je mesti ujan..duk kat umah nk jmpe ujan pon agak la jarang2..malam ada la hujan kan..tp kat sini..tiap2 petang ujan...hujan rahmat di bulan puasa kot...sekurang-kurangnya kiter smua xla lapar sgt menanti waktu berbuka terutama untuk adik2 yang baru nak belajar berpuasa kan..hehehe... tp hujan petang semalam sangat lah lebat...semalam seb baik aku x diterbang kan oleh angin bersama-sama ngn payung aku...hai...kalo x ntah mana dah aku tercampak..mmg dh nyaris2 dah semalam...takut betul...berpayung pon macam x berpayung..habis basah kuyup...hehehe...macam dh mndi ujan dh... tp paling kelakar masa kami pegi beli mknan kat cafe.. minah n pak arab ni (aku rasa iran) mandi ujan kat tgh2 area kat ngn cafe tu..ya Allah...aku tau la tempat korng nk dapat hujan punyer susah..tp korng pon kena la beringat ni tempat umum..bukan nye persisiran pntai nk wat free show...sabar je la...hahaha...hurmm..nmpknye aku kena suggest kat UKM supaya buat satu kawasan mndi mnda tertutup utk org yg xpernah mndi hujan...tp aku pon suka mndi hujan...hahahhaa...

No comments:

get a song here now

two is better than one

adsense

Health Tip of The Day