Tuesday, August 17, 2010

lari laju-laju..

ari ni dh hari ke-8 kiter berpuasa...pejam celik pejam celik, sekejap nyer...dh bnyak ker amalan baik aku pada bulan puasa nie...semoga Allah terima smua amalan baik kiter kan...hee...

hurmmm...pernah x korng rasa nak lari sekuat-kuat hati, nak terbang setinggi yang mungkin, nak menyelam sejauh yang mungkin ke dasar laut...pernah x?? terutama biler kiter ada matlamat nk dicapai... kalo boleh nak bekerja 24jam tanpa henti...dan aku pernah kot...nak sangat2 capai matlamat aku, rasa mcm nak capai time tu gak..hahahaha...nk lari sekuat dan selaju yang boleh jadi aku boleh atasi semua org dan berada di tempat yang 1...ahahhaa... tp kehidupan kiter ni ada naik dan turun kan..ada pasang surut... hahaha...selagi kiter x putus asa dan sentiasa percaya Allah akan bg yang terbaik utk kita maka pasti akan tercapai gak cita2 kita...

dan kali ni, aku nk lari sekuat dan selaju yang mungkin...nak gapai master's yang aku 2...so nnti boleh aku cari keja...cian kat parents nk tanggung aku..huhuhu..sampai biler kan... jd aku mesti berusaha utk lari sekuat dan selaju yng mngkin...InsyaAllah pasti aku berjaya hbs kan... semangat ni...hahaa

No comments:

two is better than one

adsense