Tuesday, August 24, 2010

lagu raya telah berkumandang!!

salam semua...pagi-pagi macam ari ni memang sownok kalo dapat dgr lagu raya kan kengkawan...dan td buat pertama kali aku dh dengar lagu raya berkumandang kat radio dh..menandakan ada lagi 15 ari untuk kiter berpuasa dan akan menyambut hari raya aidilfitri...

wah sownok nyer.... tp apakah amalan yang kiter dh buat masa dalam bulan puasa nie??? bnyk x amalan-amalan mulia yang kiter dah buat kengkawan?? raya pon raya gak..tp bulan puasa ni la kiter nak amek pahala berlebih2...hehehee...harap semua amalan baik kiter diterima Allah swt dan kiter akan sentiasa mengamalkan yang baik..jauhkan yang buruk..sbb setan, iblis smua kena ikat bulan2 puasa ni..jd kejahatan malah sifat buruk tu hanya dtg dr naluri hati sendiri hokey!!!...

mau lagu raya gak la...nnti la aku letak ek...mls lg nk godek2 kat mana aku smpn lagu raya..heheehehe

No comments:

get a song here now

two is better than one

adsense

Health Tip of The Day