Saturday, July 3, 2010

aku dan baju baru ku....

aceh ceh....akhirnye baju kurung yg aku jahit sendiri siap jua...hehehe...tp baju jek aku jahit...sbb ade kain2 yg masa matrik leh aku padankan... sbb kain2 aku smua leh pakai lg...
ape lg..aku pon pakai semalam khas utk amek adik aku kat airport..tp sblm ke airport sempat ajek aku ngn adik n papa ke maydin kubang kerian dpn hospital HUSM...sgt besar lebih kurang mcm maydin Kuala Terengganu...kelantan sudah membangun dgn pesatnye..aku pon dh lama giler xkesana...mmg t'kejut gak ar...

ok x baju yg aku jahit nie...aku rasa lengan tu mmg agak besar sbb aku p potong besau..hehehee

2 comments:

Yunne Osman said...

ok la tu... kak nurul tau jahit butang je... camne? hahaha

ShaHiRah HayAti said...

hahahaa...kak nurul butang kena wajib pandai..nnti butang baju cabut malu nk antar kedai..hihihihi

two is better than one

adsense