Sunday, July 25, 2010

aku pon prihatin...

ari ni sgt2 bosan sbb letrik satu ari xde..n sehari jugalah aku xleh nk berintenet..hheheheehe... tp semalam ari sgt sownok buat aku sbb dapat makan nasik kerabu yg sangat2 besh... dan dapat tengok mini konsert kami prihatin..seb baik free jek masuk...ye lah biler lg nk nengok artis ek...boleh lah tp paling besh dapat gak bergambar ngn man bai..hehehehe...kau ilhamku..sememang nye lagu yg plg aku suka dari dulu lagi... sangat bermakna... hahaha...dan kehadiran radhi OAG yang sangat2 pandai mengambil hati peminat nye, dan juga suara dayang nurfaizah yang sangatlah merdu..ehehehe..mmg besh lah semalam..xrugi sbb smua free...... gambar nnti lah upload ek...

utk pengetahuan smua, dlm 4bln tahun nie jek sebanyak 407 kes buang bayi kat malaysia...n lebih kurang 1000 lebih kes dera kanak2...ape nak jadi ngn dunia sekarang ek... buat anak pandai tp x bertanggungjawab...hurmmm... moga2 bayi yg xberdosa tu sentiasa dilindungi dan di rahmati oleh Allah swt.. jadi kiter smua kena lah prihatin terhadap smua benda yg berlaku ok...










wannie, aku dan teha...aku pon dh jd kanak2 riang dh..hihihi
ni gambar2 nye..hehehe..maaf smua lmbt letak..

4 comments:

t-ha said...

cpt kak ira... upload gmba, tha nk tgk :)

ShaHiRah HayAti said...

teha done..hehehehe =D

Yunne Osman said...

naper wani suka posing muka kerepot2 mcm makcik? soh dia senyum next time baru cute.

ShaHiRah HayAti said...

hahaha...ntah lah kak nurul...sem ni sebab dh jadi senior so kena muka kerepot kerepot kot..hahaha

get a song here now

two is better than one

adsense

Health Tip of The Day