Thursday, July 22, 2010

rambang mata

hahahaa...sebut pasang rambang mata mestilah pasal shopping kan...sangat penat mata aku hari nie..bukan sebab rambang melihat buku2 di JPS tapi rambang melihat tudung2 kat jalan TAR...hehhee....alang2 dh lalu so singgah lah..lgpon kak nurul ada benda yg nak dibeli...banyak sangat aneka tudung dgn pelbagai corak kat jln TAR sampai aku ngn kak nurul rasa nk muntah melihat nye..smpai xtau nk pilih mana satu...hadoiyai...tp ada sesetengah corak tu xsesuai utk wajah2 org malaysia..hahaha..betul ker?? xcaya p lah tengok...sebab corak nye terlalu semak samun dan warna yg sangatlah xmenarik...murah mmg lah murah..tp kena lah pndai gayakan agar nmpk yakin dgn diri sendiri malah selesa..kalo pakai stakat sekali jek xguna beli..wat hbs duit ajek..hahahaha

3 comments:

mama_iris said...

hwwaaaaa nak soping gak.....tp lum masyuuukkk...:-(

Yunne Osman said...

wah, daisy2 dah dia... hehehe

ShaHiRah HayAti said...

huda aka mama iris : waaa...aku nk shopping pon xleh...duit xdak..hahaha

kak nurul: heehhe..tu lah daisy maisy dh skang..kalo boleh letak bunga daisy sekuntum kat tiap2 blog title besh nyer..i like daisy...

get a song here now

two is better than one

adsense

Health Tip of The Day