Friday, July 16, 2010

TERIMA KASIH SEMUA

aku tak tau mood aku happy ke sunyi ke sedey ker bosan ker... hurmm...sendiri xtau mood hati nie... mungkin aku kena isi smua ruang kosong masa aku tu... jadi terisi dan macam2 lah aku leh buat..nie duduk ngadap laptop ajek duk facebook pagi sampai malam mana xnaik bingung dibuatnye... nak jenjalan tp duit poket xde...seb baik esok kena wajib pegi sekolah adik aku...ntah kol baper lah hbs ceramah ngn cikgu2 esok..hadoi... nak p repair kete bapak ku yg satu tu... org dh bahagia cik ira oit... jd ko pon kena bahagia gak... tp aku mmg bertuah kan sebb ramai kawan2 kat sekeliling aku... aku ada family yg sayang aku... dan mereka sentiasa gembirakan hati aku... kadang2 aku nk luper smua tp aku tau mana boleh kan... bkn senang nk lupa smua perkara tp patut ke aku lupa pada mereka yg xberkaitan...hurmmm... separuh hati kata ya n separuh lagi kata tak.. mana satu harus aku ikut nie...aku nak sesangat smua nye dlm keadaan baik nnti salah buat keputusan aku gak yg susah.. dan paling utama aku xnk org laen susah sbb aku...kadang2 aku terpk gak aku nie ada menyusahkan org x??? risau sgt2.. kadang2 otak aku ni suka sgt pk yg bukan2 yg pelik2.. ntah2 org laen xde lah nk pk mcm aku pk.. aku ni suka pk mesti aku susahkan org smpi die benci aku.. ada time aku pk aku dh wat org rasa t'beban sbb aku n masalah aku smpi aku pk msti dieorg meluat ngn aku..yelahkan..manusia nie banyak masalah.. ada yg kecik ada yg besar..n ada gak yg masalahnye ntah ape2 je kot..hahahha... tp aku berterima kasih sbb mereka smua sudi dgr sudi bg pendapat...malah masih sokong aku kalo aku ada masalah xkira besar ke kecik...

TAPI KORANG ADA RASA BENCI & MENYAMPAH KAT AKU X???? hurmmm...
kalo ada maafkan aku ek... nak puasa dh nnti...

ni luahan hati aku...tp manusia xkn boleh hidup sendirian kan...pasti bersandar antara satu sama laen...kalo x mesti manusia dh lama pupus... ntah makhluk mana lak yg akan perintah dunia nie..hahahaaha.. aku bersyukur kerana mereka sntiasa ada bersama aku.. memberi semangat buat aku.. sentiasa yakinkan aku yang aku boleh buat.. dan mereka sentiasa buat aku menangis dlm kegembiraan...hehehehe... TERIMA KASIH SEMUA... xkira lah siapa kamu diluar sana aku doakan kamu smua dirahmati dan dilindungi Allah swt sentiasa...terima kasih kerana mendampingi aku xkira tatkala aku sedey maupon aku gembira.. doakan semoga aku berjaya didunia dan diakhirat.. dan semoga kamu smua juga berjaya didunia dan diakhirat..amin....

No comments:

two is better than one

adsense