Sunday, July 11, 2010

penat dan bosan...

baru sehari duk tingkat 4 kat blok E1 nie dah rasa tersiksa dah dibuatnye..ape xnyer naik turun tngga pon smpi berpeloh2..boleh wat senaman harian lah pulak...kalo turun berat xper..kot naik berat badan jek...hhahha..ye lah mkn pon terus tapau dari cafe makan kat bilik jek...hahaha...

seb baik aku dh siap kemas barang2 aku nie..penat xusah cakap ler seb baik adik aku ada semalm, tu pon aku curi2 die bak kuar..smbunyi dalam kete..hahaha....kalo x aku leh pengsan angkut barang dr aras 3 blok C2 masuk blok E1 seb baik E1 nie berdepan ajek ngn blok C2 tuh..adoiyai... buat akak2 terutama kak nurul yg selalu dtg b'tandang kebilik sebelum nie..lps ni kamu msti xmau ke bilik saya lg..sebab tinggi sangat..nk memanjat tangga yg sangatlah bnyak...hahahaha.. =D

mata ni asyik rasa ngantok ajek...huhuhu...nk menaip tesis aku nie...

No comments:

two is better than one

adsense