Tuesday, July 20, 2010

corat coret petang2

petang yang sangat SEPI..hahahaa..pegi stadium skali ujan da..hahaha..terus balik semula ke bilik... mlm nie ke DECTAR kot... InsyaAllah... nk wat show tp xingat lah gerak..show ape nk kena wat pon xsure nie..huhuhuhu..tp masalah gak..sbb baju silatnye xde...amacam... hurmm ni tenet baru dpt..entah naper td x dapat tenet...naik geram ajek... skng nie musim buah..kalo aku duk umah confirm petang2 p amek rambutan kat blakang umah tuh..besh nyer... nie nak beli sini sekilo pon dh mahal...hahahaa...mau balik makan buah...tp aku x suka makan duyan... xmo..xmo..xmo... InsyaAllah kalo aku balik kmpng aku nk mkn sepuas2nyer...hurmm...sownoknyer... saper2 nk jenjalan ke umah aku jom ler...xde halangan nyer nk ke umah aku...hehehehe...kalo rezeki korang leh mkn buah dokong, langsat, manggis,duyan n rambutan manyak2...jom ke umah aku..heehheehe....

No comments:

two is better than one

adsense