Sunday, July 18, 2010

RM 678

mak ai...repair kete sampai rm678...apakah yg telah ditukar..huhuhu..aku lak luper amek bil..yg aku tau kawan papa aku tukar bearing tayar kete utk front 2-2 belah lak tu.. tukar spring tayar blakang sbb kete rendah giler.. n timing belt..yg laen2 aku x tau ape lg yg telah ditukar..huhuhuhu..nasib lah kan... bapak aku lak xpernah repair sgt kete ni.. nasib ler WEP7099 telah melesapkan duit papa sebanyak rm678... cian gak kat papa..sbb bnyk tu leh byr yuran kolej aku 3/4 tau x... hurmm..nmpknye aku kena betol2 cari keje pas raya nie..kalo x mana aku nk cekau duit nie..adoiyai...

2 comments:

FaRiHaH^THaLHa said...

irah, tukar timing belt kete mmg mahal.. hari tu akk tukar timing belt + servis ++++.. pun dah dekat RM1000..
takper lepas abis belajar ni cari keje yg mantap ganti balik duit ayah tu.. all the best.. :)

ShaHiRah HayAti said...

itu lah kak...terkezut gak ar...kena cari keje betul2 nnti bayar balik...thanks kak...

get a song here now

two is better than one

adsense

Health Tip of The Day