Tuesday, July 27, 2010

jamku berdetik kembali...

yeay!!! jam tangan aku dh berdetik kembali...hurray..hurray..hurray..!!! thanks to kak nurul sebab teman ira p tukar betri jam...sambil bak eshan jenjalan...sownok budak tecit tu dapat jenjalan..hehehee... skang ni masa pon dh berputar dengan hidup baru...jadi aku nk kena lebih tabah, lebih semangat, lebih ceria, lebih gigih berusaha, lebih bercahaya..hahaahaha mcm pasang lampu kat atas kepala lak... yang penting dapat happy kan smua orang...sbb i'll be happy if u all happy with me..hehehhe..

all support from u guys mmg ira sentiasa perlukan.. sbb kiter xsentiasa di atas dan kiter juga xsentiasa dibawah..sebab hidup ini ibarat roda yng berpusing, ibarat bumi mengelilingi matahari.. ada siang dan ada malam...jadi aku pasti akan berusaha memutarkan roda utk berada ditengah dan kemudian di atas...heehehe..InsyaAllah...dgn berkat doa kamu smua ira pasti akan berjaya dan akan sntiasa berada di kemuncak kejayaan...amin...

kamu smua ilham ira...xkira siapa jua kamu wahai pembaca dan pendengar luahan hati ini.. ira dedikasikan lagu kau ilhamku dr man bai buat korang semua k..hehehehe...
ni kes kami prihatin ler ni..hehehe

2 comments:

Yunne Osman said...

huhu eshan semlm ngantuk... monyok je muka dia... tp mata tgk kiri kanan gak sbb excited dpt gi jln2...

ShaHiRah HayAti said...

itu ler pasal...len kali kena suh die sentiasa aktif diluar bkn dirumah..ehhehee

get a song here now

two is better than one

adsense

Health Tip of The Day