Tuesday, October 12, 2010

aku, momo dan lola

rindu la pulak ngn anak2 amin nie..hahahaha ..... tp sownok sbb semalam dapat main2 ngn mereka berdua itu... lincah betul...asyik menggigit rumput jek...comel..comel..comel... aku punyer anak lom ada yg sesuai la..nnti la..masih dlm pencarian... yeay!!! yang pasti ada org nk banja kasik sekor...hehehehehhee... 


biler tgk mereka yg lincah tu aku terus pk...best nye jd mcm mereka ni...xpayah nk pk pasal tesis...aiyak!!! tp aku bersyukur Allah cipta aku sebaik2 ciptaan nye...sbb manusia makhluk plg bijak yg diciptakan oleh Allah...betul x kwn2.. 


si lola mata bulat dh ala-ala mcm bugssy mcm dlm citer bed time stories tu...eh betul ka aku eja nama tu??? akkakakaa... mmc comel... bulat betul...pastu letak kat padang bkn main lg die sownok sbb dpt kesana kesini dengan riang ria nyer...hahhahaha...


momo yg menggantikan tempt lalo yg mana dh pergi meninggalkn kiter sangat la aktif n baik...tp die suka sangat bersandar... kalo boleh nk kiter pelok2...ishhhh..... kalo duk sebelah lola mesti die boleh tdo sbb mmg best kot bersandar ni..ahhahahaa... kalo lola xde xdpt la die nk tdo ngn lena nyer...haahhaha...betul ka en amin??? 
ni action2 kami masa kat padang semalam...mereka suka men sorok2..heheheehe










2 comments:

amin said...

comellll!! aghh!!

ShaHiRah HayAti said...

gmbr akak ngn momo tu nmpk lg comel...heheheheehe...

two is better than one

adsense