Monday, October 25, 2010

bila silat dan tesis bersatu....

pagi2 dh bising2....haih..xley aku nk melayan mata aku yg sangat suka didodoikan ni..hahahaa... pakcik2 kalo mau repair paip kat toilet tu kasik ketuk slow2 la...cakit telinga syaye...hukhukhuk... dh la bilik syaye duk sebelah jek ngn toilet tu... otak yg tension ni makin bertambah tension la nnti...

minggu ni mmg minggu ke'tension'an yg melampau-lampau... budak2 kat blok aku nk p toilet pon dh menyanyi2 sampai satu floor ley dgr...kakakakaka... seb baik suara kamu besh...hahahahha.... biler otak dh naik bingung ngn keja n assngmnt yang berlambak..tambah pula ngn tesis yang masih lg lom ciap...mmmm.... mmg dh jd separuh giler dh jiwa raga ni.... moga2 Allah permudahkan urusan aku dlm menyiapkan tesis aku ni... time constrain now.. so mmg kena push diri utk buat smua tu..

game kebangsaan pon next week...apa yang ada dlm kepala otak ni silat ngn tesis je... p toilet nmpk cermin duk bersilat kat dlm toilet..seb baik xde org..kang x pasal2 org ckp aku sewel....kaakkakaka....dlm bilik mndi pon duk mengingat gerak...dgn harapan dapat mengingati smua nye...namun begitu..aku punyer masalah besar...dimana apabila wat jatuhan n sapuan tu macamana aku nk bgn dgn sepantas kilat??? mmmm i'm wondering how... reduce my weight if only i can..kakakaka...semalam pon smpat aje aku bantai maggi...huhuhuhu..biler lapar smua bnda jd sedap...hehehehhee

malam td pon mimpi semua nye ttg silat...ishhh..mcm xde benda laen aku nk mimpi...kalo mimpi indah2 xper gak..ni mimpi bapak suh retired b'silat...hukhukhuk sedey..sedey...

skang ni biler silat ngn tesis dlm kepala otak...aku dh xley nk fokus mana satu mau buat..kakaka...tp xde la smpai smua bnda aku x wat kan...sbb 2-2 tu pnting..sgt penting...

"ya Allah... permudahkan lah setiap urusan ku... terangkan lah hati dan minda ini dengan nur Mu.. jadikan lah aku salah seorang insan yang berjaya didunia juga di akhirat... permurahkan lah rezeki ku...bantu dan tunjukkan lah jalan penyelesaian disetiap dugaan yang Engkau berikan ya Allah... tabahkan hatiku...kuatkan kesabaran ku...kuatkan semangatku...semoga aku dapat menempuhi setiap ujian dan rintangan yang Engkau berikan ya Allah.."

2 comments:

Hans Ismail said...

hihi...
chaiyok kak ira!!!

ShaHiRah HayAti said...

macih paan.... will do my best...

two is better than one

adsense