Monday, October 4, 2010

biarlah rahsia

pagi2 ni aku pon xtau nk cerita pasal apa...tp tetiba terlintas tajuk kat atas ni.. biarlah rahsia.. hmmm dh macam lagu CT nurhaliza la pulak... sebut pasal rahsia aku pasti smua org ada rahsia kan... termasuk aku... sbb rahsia so aku xleh bgtau korang..ahahaha... 

korang pon msti ada sebab tersendiri mengapa dan kenapa utk rahsia kan segala-galanya dari org yg sentiasa bersama korang...mungkin x nk die sakit hati, xnk die kecewa, dan mungkin x nk memburukkan keadaan yg sememangnya dh keruh.... xsalah jika kita smpan rahsia kalo kita buat tu utk kebaikan semua org betul x... tp sampai satu tahap aku rasa sangat la penat nk menyimpan rahsia nie...haih... tp bila d pk2 kan tu je la tindakan yg terbaik....dh xde tindakan laen pon...hehehe... jd biarlah ia menjadi satu mesteri dan kalo nk t'bongkar pon tnggu biler masanye dh tiba....^_^


kalo org tanya aku aku kena diam jek..hukhukhuk..xpon wat xtau jek.... kalo dh confirm nk bgtau baru aku pecah kan smua yg ada kat dada aku nie...xlarat nk tanggung beban lagi dh..nk sembunyi pon dh penat..mcm pelarian lak....hehehehe


2 comments:

Hans asaktor said...

mcm leh agak je rahsia tu kak ira~~~ hehehe~~

ShaHiRah HayAti said...

rahsia apa ni paan....ko ni suka sgt membuat spekulasi x tentu pasal..haih...xbaik tau dik...

get a song here now

two is better than one

adsense

Health Tip of The Day