Thursday, October 14, 2010

bukan xnak tapi lom masanya lagi....

bulan ni ja aku dgr pelbagai berita2 gembira termasuk diri aku...tp aku sangat gembira melihat kegembiraan mereka kerana ada yang dapat baby baru...ada yang baru berumah tangga...ada yang dh jd tunangan orang....mmmm...mmg sownok mendgr berita2 mereka tu...aku pon tumpang bahagia...

tp bila sebut pasal tunang, n nikah kawen nie... pastu sebut pasal baby lak...smua org duk tanya aku bila... mmmm...soalan yang sbnrnya sangat la susah nk dijawab... org kata jodoh ditangan tuhan kalo ada jodoh pasti la aku nikah dh kot...hahhahaa... belum rezeki aku kot... kadang2 serabut ngn soalan-soalan kawen...bukan aku xmo kawen..dh org xmasuk minang betul x...kalo dh masuk pinang pon lom tentu lagi aku ngn org tu...haih...bnda yng belum pasti mcmana nk dihebohkan... kalo dh betul nak nikah leh la bgtau smua org...betul x kwn2... 

biler org sebut ''ko nak jadi andartu ka???'' bukan tu yang kami mintak kawan2 adik2 kakak2 makcik2... kalo dh xde jodoh suh kawen pon xguna gak... kami semua kalo boleh xmo jadi andartu...sbb tu pilihan terakhir kami(gadis2 yg lom kawen ni)... nk pilih lelaki baik pon bukan senang sekarang...boleh dibilang dgn jari bilangan nya..yang laen kebanyakannya dh masuk Universiti x iktiraf..hahaha...paham2 je la kan.. jd haruskah kami yg dipersalahkan..bukan sbb demand tp mau yg terbaik utk diri...betul x... aku pasti ada rakan2 yang sangat lah setuju ngn pendapat aku ni...

insyaAllah bila tiba masanya pasti aku bgtau smua org bahawa aku dh nak jd bini org or wat ever la kan... selagi aku lom sah jd bini org aku tetap aku... kita enjoy dulu....weeeeeeeeeeeee!!!!

2 comments:

nani said...

Haha..
betoi3..sy sokong kak ira..
klo da tunang pun. bukan jodoh kite..tetap x jadi kan..
yg penting akk da usha n berdoa ke arah tu..so tawakal je la kan..harap2 dipercepatkan jodoh tu..aminnnn..=)

ShaHiRah HayAti said...

amin...betul 2 nani...hehehee

get a song here now

two is better than one

adsense

Health Tip of The Day