Friday, October 15, 2010

kisah kambing...

ahahahaha..ni mmg agak menggelikan skit..tp saper2 yg nk jd doctor hewan msti syok nengok gmbr ni..hehehehe... kambing beranak..ntah biler adik2 aku snap gmbr ni pon aku xtau..biler ditengok2..rupanye mcm lebih kurang sama je manusia n kambing ni...mesti la kan..baby kat dlm perut mak tu duk kat dlm plasenta..eh betul ek???dh lama tnggl bio la... hukhukhuk... ni gmbar aku rasa adik aku amek masa kenduri kat umah toksedara ari tu...time tu toksedara sembelih kambing 2 ekor..skali ari yng sama kambing lak beranak 2 ekor...haahhaa..rezeki Allah bg kan...ehehhe...ni la gmbr2 kambing beranak tu..tgk2 la..kalo x sanggup tgk jgn tgk...hehehehe..






ibu dan anak kambing

aku potong kaki aku sndiri..saper suh ko belit tali kat kaki smpi putus..huhuhuhu...
*note: telah disembelih

mcmana nk bawak ni..haih!!!

cantik x bontot aku ni..ngehngehngeh....

No comments:

two is better than one

adsense