Friday, October 8, 2010

tetiba je rindu...

sebut2 pasal rindu ni..tetiba aku rindu ngn mama n adik2 aku ni... rindu masakan mama n memang mama pandai masak... rindu nk gadoh2 ngn adik2 aku ni.. nk cium2 n cubit pipi adik aku yg comel itu... arghhhh rindu nk tgk tV n berebut channel ngn dieorg smua... mmg rindu kat kamu semua la... kalo ada 9 anak kat umah tu leh naik pening kepala mama ngn papa...smua nye ada perangai xleh belah..hahahaha... melawak bodo je slalu...kaakkaka... papa ngn mama yg mula2 marah pon xjadi marah terus gelak...hahaahha


rindu la kat halaman rumah yg penuh ngn pemandangan sawah padi.... rindu nk maen2 kat blakang umah.. rindu kat smua bnda kat kampung... tp masalah nye biler balik kampung rindu terus ilang..tp biler balik kmpung rindu benda laen lak...haih... tp mmg syok kan kalo balik kampung...sownok... xtension mcm duk kat bndar... duk umah ape lg..assgnmnt pon terus x jenguk da... mmg x layan terus...kakakaak...


ni mama n aku... (ada iras x??)



kami 4 beranak

adik aku yg comel



rindu nyerr!!!!

No comments:

two is better than one

adsense