Wednesday, October 27, 2010

bakal merindui smua...

uwaaaa!!! cedey...cedey... trully so sad...hukhukhuk T_T ... petang hari ni aku bakal bertolak dan berkampung kat penchala yang mana aku tak suka.... aku ni dah la jenis tak suka duk umah orang..haih... tension jek...pastu kena bak smua barang2 aku kesana...mcm aku nk pndah lak kan...kakakakaa... ape x nye segala tesis aku kena bak ler..buku2 lappy aku...hadoiyai... jgn korang ingat aku kesana sekadar bersilat jek..lntak la cikgu bijan ngn bdk2 ni ckp apae pon..masa depan aku lagi penting dari silat yang sekadar nk dptkan nama je ni...hukhukhuk

bukan aku xmo menang..aku nk menang...korang ingat xpenat ke aku tening ngn korang bersungguh-sungguh sampai cakit sana sini..ofcourse aku nk menang gak dalam game ni..tapi mengharapkan kamu memahami situasi aku nnti..kalo nmpk aku buka lappy aku ngn buku pepaham je la yek.. jgn nk kecoh2 ckp mcm2 lak...

sebut pasal lappy ni..hukhukhuk semestinya aku xdapat nk online kat sana...apatah lagi nk berblog dan berpesbuk...hukhukhukhuk..cedey sungguh..nk chat mmg xde maknanye la...arghhhh!!!! tension...yang paling aku tension sbb aku bakal merindui smua bnda kat UKM ni..terutama kamu..kamu..dan kamu... lola ngn momo pasti rindu kat aku..kakaakkaa..ye la...mama ira ni yang slalu mulut becok xde nk borak ngn lola n momo... cayang bucuk2 lola ngn momo...duk ngn papa amin leklok...makan bebanyak hokey...heehehhee...

uwaaa....lama nyer aku xde kat UKM nnti..buat adik2 kat pencak korang nnti tening tanpa akak...so tening rajin2...hehehe... macam pnting giler jek aku kat situ..hahahhaa... korang mesti rindu kat akak kan...kan..kan... support akak ok... harap2 ari isnin cikgu bijan kasik aku balik UKM sebelum ke gopeng...hukhukhukhuk...mau jmper lola ngn momo...xkira..mesti jmper... uwaaaaaa!!!!! >.<  T_T

buat kamu yang sorang tu... pls pray 4 my success ok... hukhukhukhuk... mengharapkan masa bakal cepat berlalu...so i'll be back to UKM ngn happy nyer... 

xsuka p penchala...penat..penat..penat....xsuka...xsuka...xsuka.... ni last aku men game besar2 yg memerlukan stamina yg kuat..pasni xmo da...serik sudah....korang cari ar org laen lak...hukhukhukhuk

No comments:

two is better than one

adsense