Tuesday, October 12, 2010

confirm!!!!

salam ceria semua...


confirm...mmg dh confirm....tp ape yg confirm nye kan....korg smua pasti tertanya2 apa la yang confirm ni...confirm aku siap tesis ka??? huhuhu..yg tu korng kena doa2kan utk aku...yang pasti tesis smua nye t'umbang ambing sbb tajuk aku harus tukar...disebabkan data yg x dpt aku amek...haih... 


ok2 balik pada citer confirm td... sebenarnya... (ni mmg khas utk adik2 aku yg jauh kat perantauan la ek) adik aku yg baru je grade dr rusia yang wat medic tu dh confirm tempat keja nye... Alhamdulillah...1st choice kat hospital putrajaya... this week die sibuk ngn induksi and then next week maka bermulanya kehidupan baru die sebagai seorg doctor... doctor shairazi azizi b. mohd salleh...aku bangga jadi kakak kamu...hhehehee..dpt la kalo aku sakit demam aku cari ko ek... pastu mntak mc ngn ko...erkkkk!!! boley ker???


so buat adik2 aku yg jauh2 merantau yg 2 org lagi tu abg kamu tu keja mnggu dpn..ari sabtu ahad ni sebok..ari jumaat die balik kmpung ari ahad nk dtg KL semula..Isnin dftar..haih bnyk tol keja nyer...kakakakaa.... tp yg plg penting aku xpayah nk pening kepala mana aku mau taruk brg aku yg berkoyan2 ni..so boley smpan kat hostel adik aku nnti..wakakakaka...


doctor dh confirm tempat keja nyer aku nyer tesis pon kena la confirm siap gak..kalo x sem dpn nk byr ngn pasir lak...kuikuikui....

No comments:

two is better than one

adsense