Sunday, October 24, 2010

tak leh nak undur sudah!!!!

tula..terlajak perahu boleh diundur terlajak kata...terima la padah nye...skang ni aku dh terjebak dah ngn team selangor....dh mula menggaru kepala..macamana nk ciapkan tesis macamana nk tening macamana nk sama gerak..haih..banyak betol dlm kepala otk ni...hukhukhukhuk...


tp xpe..sbb niat dihati aku nak tolong mereka...kalo terpaksa confirm aku xley nak wat ape dh...so disebabkan niat aku nk bantu mereka harap2 memudahkan proses pembelajaran aku dan proses training yang mana mungkin sgt la payah...dlm kepala ni mcm dpt agak betapa susahnye training ni nanti...uwaaaaa....!!!!! 


ingat kan ley la aku retired rupenyer mmm....kena gak... so aku akan berusaha utk kejayaan mereka...utk niza, akak akan berusaha utk kamu ok... akak tau kamu nak sgt2 main utk team ni...akak pon kalo boleh nak sangat kamu maen utk team selangor n gapai kejayaan...tp sabar la ye...mereka xdapat memahami situasi kita sekarang...mngkin mereka sedikit lupa mereka juga dulu pernah melalui perkara yang sama...xpe la...akak akan cuba buat yang terbaik...so sokong akak ok...akak dh takut ni...dh la xfit..mau aku t'cungap2...ishhh....


buat yang t'sayang jgn la risau...i need ur support now...support me with no worries at all... i'll do my best for this tournament... ada rezeki ira, mungkin boleh menang..kalo xde rezeki pon xper..at least i'm doing my best rite.. so please pray for my success.. 

3 comments:

hana_aniz said...

thanks kak ira. huhuhhu.. sy doakan yg terbaik utk kak ira. insyaAllah kak ira leh wat punya la! =)

hehe.. kalo riso mereka buli kak ira di sana, tepon je cik abg kesayangan tu. komfem dia akan jd hero of the day. muahahahahha..

nani said...

haha..chaiyok3...kak ira leh wat nye la..takde hall laaa....cik abg tersayang mstila kene support kan..bru ler lbih bersemangat...haha..goodluck kak ira..sometimes maybe *meke2 ade terlupe sesuatu...target utama kite adalah blaja n team UKM...

ShaHiRah HayAti said...

macih niza..macih nani...tang tening ngn meke2 itu mmg akak pon mcm sedikit kecewa...sedangkn mereka juga pernah jd pelajar dulu...tp xper...moga pengorbanan yg kecik ni ada hikmah disebaliknya..

tang cik abg tu..ntah2 lagi akak yg kena marah...bkn kena marah la..tp kena sindir x hbs2 nnti..huhuhuhu

two is better than one

adsense