Tuesday, October 26, 2010

disebalik nama ku....

tetiba jek aku rasa mcm best je nama yang mama ngn papa bagi kat aku ni... mmmm...best kan nama aku ni..'shahirah hayati' sebut sekali lagi 'shahirah hayati' lagi sebut 'shahirah hayati'...kalo rasa xpuas hati lagi cuba korng sebut lagi...mmg best nama aku ni... heehehhee...

disebalik nama aku ni ada makna yang sangat la aku rasa bertuah memiliki nama ini... maksudnya kemasyhuran hidupku... wow!!! biler sebut jek pasal masyhur ni...mcm glamour giler aku ni... ishhh.... tp xde la glamor mana kan...hehehehe...

apa yang aku harapkan, maksud nama aku tu membawa aku kepada kemasyhuran dalam kerjaya, berorganisasi, bersukan, belajar dan lain2..yang mana aku membawa reputasi yang baik utk semua...hehehe... masyhur kerana kejayaan didunia dan juga diakhirat... insyaAllah... nama yang mama ngn papa bg cukup indah buat aku... terima kasih papa..mama...sayang papa ngn mama...

p/s: semalam mimpi papa mama xkasik main silat lagi...hukhukhuk...moga2 mimpi itu hanya mainan tidur sahaja dan mereka sntiasa menyokong aku...heehhehe

No comments:

get a song here now

two is better than one

adsense

Health Tip of The Day