Monday, October 25, 2010

kena reduce lagi ker???

haahahaha.... ari ni tening buah baru dgn jayanyer..Alhamdulillah setakat ni aku dapat gak amek semua ilmu2 tu... tp masalah nye aku harus reduce berat aku kerana nk speed... kaki aku yg berat xdpt nk speed...haih... masalah..masalah.. persoalan nya bagaimana aku nk reduce berat kat kaki aku tu...kaki aku sgt berat mau diangkat ni..hukhukhuk...arghhhhh!! tension betoi.... tolong la kepada sesiapa yg ada petua ley reduce or kecik kan kaki aku yg besar ni... sebelah je 5 kilo lemak..hahaha....padahal x pernah timbang kot..kakaakakkaa

2 comments:

hana_aniz said...

x yah reduce la kak ira. berlatih speed je. main tangga. =)

ShaHiRah HayAti said...

aiyok...benda plg lemah....hukhukhuk...kaki ni berat sesangt la niza xley nk angkat...kakakakaa...

two is better than one

adsense